McDonald's, Starbucks və bir çox başqa marka qatil İsraili dəstəklədikləri səbəbiylə boykot edilir. Qəzzaya hücumların başladığı 7 oktyabrdan bəri əhəmiyyətli dərəcədə artan bu boykot hərəkatı ilə brendlər ciddi dəyər itkisi yaşayır.
Turkustan.az xəbər verir ki, McDonald's 2024-cü ilin ikinci rübü üçün balans hesabatını açıqladı. Şirkətdən verilən açıqlamaya görə, McDonald's qlobal müqayisəli satışları bu ilin ikinci rübündə 1 faiz azalıb. Beləliklə, şirkətin satışları 2020-ci ilin son rübündən bəri ilk dəfə azalıb.
Sözügedən dövrdə restoran şəbəkəsinin ABŞ-da satışları 0,7 faiz, “Beynəlxalq Əməliyyat Bazarları” seqmenti satışları 1,1 faiz, strateji tərəfdaşlara françayzinq hüquqlarını lisenziyalaşdıran restoranların daxil olduğu “Beynəlxalq İnkişaf Lisenziyalı Bazarlar” seqmentinin satışları azalıb. 1,3 faiz.
Balans hesabatında "Yaxın Şərqdə müharibənin davam edən təsiri və Çindəki mənfi müqayisəli satışlar Latın Amerikası və Yaponiyada müsbət müqayisə edilə bilən satışlarla kompensasiya edilmişdir" qiymətləndirməsini ehtiva edir.
McDonald's-ın gəliri ilin ikinci rübündə 6,49 milyard dollar təşkil edib ki, bu da keçən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə demək olar ki, düzdür. Şirkətin gəliri dövr ərzində bazar gözləntilərindən 6,61 milyard dollar aşağı düşüb.
McDonald's-ın xalis mənfəəti ikinci rübdə 12 faiz azalaraq 2,02 milyard dollar olub. Şirkət ötən ilin eyni dövründə 2,31 milyard dollar mənfəət əldə edib.
Şirkətin ötən ilin ikinci rübündə 3,15 dollar olan səhm üzrə mənfəəti 2024-cü ilin birinci rübündə 2,80 dollara düşüb. Şirkətin səhm üzrə qazancı da bu dövrdə bazarın 3,08 dollarlıq gözləntilərini qarşılaya bilməyib.
McDonald's-ın Baş İcraçı Direktoru (CEO) Chris Kempczinski maliyyə nəticələri ilə bağlı verdiyi açıqlamada istehlakçıların xərcləmələrində daha seçici olduğunu bildirib.
İsrailin Qəzzaya hücumları səbəbindən boykot hədəfinə çevrilən McDonald's-ın maliyyə nəticələrinə ötən ilin son rübündə və bu ilin ilk rübündə Yaxın Şərqdə baş verən münaqişələr mənfi təsir göstərib.
Keçən ilin son rübündə restoranlar şəbəkəsinin gəliri bazar gözləntilərindən aşağı olsa da, Yaxın Şərqdəki münaqişələr şirkətin satışlarına təsir göstərdiyindən, onun Yaxın Şərqdəki restoranlarının daxil olduğu bazar qrupunda satışları bu ilin birinci rübündə azalıb.
ABŞ-ın Starbucks qəhvə şəbəkəsinin qlobal satışları aprel-iyun dövründə 3 faiz azalıb. İyunun 30-da başa çatan üç aylıq dövrü maliyyə təqvimində üçüncü rüb hesab edən qəhvə zənciri Starbucks, balans hesabatını açıqladı.
Buna görə, Starbucks'ın qlobal müqayisəli mağaza satışları sözügedən dövrdə yüzdə 3 azaldı. Şirkətin Şimali Amerikadakı satışları 2 faiz, beynəlxalq satışları isə 7 faiz azalıb.
Gəlir gözləntilərdən aşağıdır
Starbucks-ın ümumi xalis gəliri aprel-iyun dövründə 0,6 faiz azalaraq 9,11 milyard dollar olub. Şirkətin cəmi xalis gəliri ötən ilin eyni dövründə 9,16 milyard dollar olaraq qeyd edilib.
Bazar gözləntiləri bu dövrdə şirkətin gəlirinin 9,24 milyard dollar olacağı idi.
Starbucks-ın keçən ilin aprel-iyun dövründə 99 sent olan səhm başına qazancı bu ilin eyni dövründə 93 sentə enib.
Şirkətin səhm başına qazancı bu dövrdə bazar gözləntilərinə paralel bir seyir izləyib.
Eltac Zülfüqaroğlu/Turkustan.az