İctimai nəqliyyatla bağlı YENİ TƏKLİF – Gedişhaqqı bu qaydada HESABLANA BİLƏR


Son günlər ictimai nəqliyyatla bağlı qiymət artımı, o cümlədən bəzi sosial qruplar üzrə güzəştlərin olacağıyla bağlı açıqlamalar ictimaiyyətin diqqətindədir.

Bəs digər ölkələrin praktikasında ictimai nəqliyyatda hansı güzəştlər var?

Məsələn, Türkiyədə böyük şəhərlərin əksəriyyətində ictimai nəqliyyat kartlarında “aktarma sistemi” mövcuddur. Yəni, sərnişin təxminən 1–2 saat ərzində başqa nəqliyyat vasitəsinə keçsə, ikinci və üçüncü gedişlər daha ucuz olur. Bu da həm sərnişinlərə sərf edir, həm də ictimai nəqliyyata marağı artırır.

Bəs belə bir praktika bizdə də tətbiq oluna bilər?

Bizim.Media mövzuyla bağlı millət vəkili Vüqar Bayramovun fikirlərini öyrənib.

Deputat bildirib ki, belə üsullar, müddətli kartlar, qiymətin məsafədən asılı olaraq müəyyənləşdirilməsi təklif edilir.

“Gedişhaqqı məsafəyə görə hesablansın”

“İnkişaf etmiş ölkələrin əksəriyyətində gedişhaqqı məsafədən asılıdır. Daha yaxın məsafədə az, uzaq məsafədə isə daha çox gedişhaqqı hesablanır. Bir stansiya dayanacaq gedən sərnişin, bir neçəsindəm sonra düşən sərnişinlə eyni məbləğdə pul ödəyir. Bu, arzuolunan deyil”.

Vüqar Bayramov müddətli kartların tətbiq edilməsinin də tərəfdarıdır.

“Müddətli, yəni həftəlik, gündəlik, aylıq kartların verilməsi vacibdir. Bu, ictimai nəqliyyatdan çox istifadə edənlərin xərclərinə daha çox qənaət etməsinə şərait yaradacaq”.

Qeyd edək ki, deputatın nümunə gətirdiyi müddətli kartlar bir çox ölkədə, o cümlədən Türkiyədə də istifadə edilir. Məsələn, İstanbulda “Mavi Kart”, Ankarada “EGO Abonman” kartları, İzmirdə “İzmirim Kart” və s var.


MANŞET XƏBƏRLƏRİ