Hər gün “WhatsApp”da milyonlarla yazışma, danışıq həyata keçirilir. Bunun üçün dünyanın müxtəlif ölkələrində “WhatsApp”ın məlumat mərkəzləri tərəfindən yerləşdirilən güclü serverlər işə düşür.
Bu, ucuz əməliyyat deyil. Ancaq insanlar həmin funksiyadan bir qəpik belə ödəmədən yararlana bilirlər.
Bəs onda “WhatsApp” necə pul qazanır?
Turkustan.az Yenisabah.az-a istinadla bu sualın cavabını təqdim edir:
Təbii ki, “WhatsApp”ın arxasında Facebook və Instagram-ın da sahibi olan Meta kimi böyük bir şirkətin olmasının böyük faydaları var.
Amma şəxsi WhatsApp hesabları pulsuzdur, çünki WhatsApp fərdi istifadəçilərə çatmaq istəyən biznes müştərilərdən pul qazanır.
Keçən ildən şirkətlər WhatsApp-da pulsuz kanallar qura və abunə olmağı seçən bütün istifadəçilərə mesaj göndərə biliblər.
Bəzi ölkələrdə bu sistem yeni olsa da, məsələn, Hindistanda hətta WhatsApp vasitəsilə avtobus biletlərini də almaq mümkündür. Meta-nın mesajlaşma üzrə vitse-prezidenti Nikila Srinivasan deyir: “Vizyonumuz ondan ibarətdir ki, həm şirkətlər, həm də müştərilər mesajlaşma vasitəsilə bizneslərini həyata keçirə bilsinlər.
Srinivasan deyir ki, mesajlaşma ekranını tərk etmədən bilet almaq, pulu geri qaytarmaq prosesinə başlamaq və ya ödəniş etmək mümkün olacaq.
Artıq şirkətlər WhatsApp mesaj pəncərəsini açan linki birbaşa Facebook və ya Instagram-dakı reklamdan ala bilərlər.
Srinivasan qeyd edir ki, təkcə bu texnologiya nəhəngi üçün "milyardlarla dollar" dəyərindədir.
Fərqli mesajlaşma proqramları fərqli üsullardan istifadə edir.
Təhlükəsizlik protokolları ilə tanınan Signal qeyri-kommersiya təşkilatıdır. Deyirlər ki, Telegram kimi şirkətlərdən fərqli olaraq bu günə qədər investorlardan heç bir pul almayıblar. Bunun əvəzinə pul yığırlar.
Bura 2018-ci ildə “WhatsApp”ın yaradıcılarından biri Brayan Akton tərəfindən edilən 50 milyon dollarlıq ianə də daxildir. Signal-ın prezidenti Meredith Whittaker deyir ki, onların əsas məqsədi kiçik donorların çoxlu təvazökar töhfələri hesabına sağ qalmaqdır.
Daha çox kompüter oyunları oynayan gənclərin istifadə etdiyi Discord fərqli bir modeldən istifadə edir. Tətbiqdə qeydiyyat pulsuzdur, lakin bəzi funksiyalar, o cümlədən oyunlar pulludur. Snapchat isə bu üsulların müxtəlif elementlərini bir araya gətirir. 2024-cü ilin avqust ayına kimi onun 11 milyon ödənişli abunəçisi var və Snapchat həmçinin Spectacles adlı artırılmış reallıq eynəkləri satır.
Böyük Britaniyada yerləşən Element hökumətlərə və böyük təşkilatlara təhlükəsiz mesajlaşma sistemi satır. Müştərilər texnologiyanı öz şəxsi serverləri vasitəsilə idarə edirlər. Elementin yaradıcılarından biri olan Metyu Hodqson deyir ki, 10 illik şirkət gəlir əldə etməyə çox yaxındır. Hodqsona görə, mesajlaşma proqramları üçün ən populyar biznes modeli hələ də reklamdır.
İdeya ondan ibarətdir ki, hətta şifrələmə və anonimlik prinsipləri mövcud olsa belə, tətbiqlərin istifadəçiləri haqqında daha çox öyrənmək və reklam satmaq üçün həmin məlumatlardan istifadə etmək üçün mesajların faktiki məzmununu görməyə ehtiyac yoxdur.
Əgər siz istifadəçisinizsə və ödəniş etmirsinizsə, deməli, məhsul sizsiniz.