Bəzi təyyarələr xüsusi uzun məsafəli uçuşlar üçün hazırlanıb və dünyanı fasiləsiz dolaşa bilib. Lakin qırıcı təyyarələr üçün bu mümkün deyil.
Turkustan.az "Wion" nəşrinə istinadən xəbər verir ki, Yer ekvatorunun uzunluğu təxminən 40 min kilometrdir. Halbuki ən uzun uçuş məsafəsinə malik qırıcılar belə 3 500 kilometrdən artıq uça bilmir. Xarici yanacaq çənləri ilə təchiz olunmuş "F-15E Strike Eagle" bu göstəricini 4 400 kilometrə qədər artırır. Amma bu, Yer kürəsini dolaşmaq üçün tələb olunan məsafənin cəmi 11 faizidir.
Ekspertlərin fikrincə, qırıcı təyyarələr sürət və çeviklik üçün nəzərdə tutulub, davamlı uçuş üçün yox. Onların yanacaq ehtiyatı yalnız bir neçə saat davam edən döyüş tapşırıqları üçün kifayətdir.
Havada yanacaq doldurma imkanı olsa belə, insan amili problemi qalır: pilotlara istirahət, qidalanma və digər fiziki ehtiyaclar üçün fasilə lazımdır. Bir neçə gün davam edən fasiləsiz uçuş həm psixoloji, həm də fiziki baxımdan mümkünsüz hesab olunur.
Tarixdə uzun məsafəli uçuşlar üçün xüsusi hazırlanmış təyyarələr də olub. Məsələn, 1986-cı ildə "Voyager" adlı təyyarə heç bir dayanacaq etmədən 9 gün ərzində Yer kürəsini dövr etmişdi.
Nəticə etibarilə, qırıcıların dünyanı dolaşması yalnız çoxsaylı yanacaqdoldurma dayanacaqları ilə mümkündür. Lakin bu, böyük logistik dəstək, yüksək xərc və ciddi risklər tələb edir. Ona görə də hərbi əməliyyatlar üçün praktik deyil. Qırıcıların əsas təyinatı döyüş effektivliyi təmin etməkdir, dözümlülük rekordu qırmaq yox.