Kembric Universitetində aparılan bir araşdırma, valideynlərin körpələrinə dil öyrənmələrinə kömək etmək üçün onlara mahnı oxumalı olduqlarını ortaya qoyub.
Turkustan.az xəbər verir ki, İngiltərədə ibtidai sinif müəlliminin 18 müxtəlif uşaq mahnısı oxuduğu videonu nümayiş etdirdilər; 4, 7 və 11 aylıq cəmi 50 körpənin beyin fəaliyyətini qeydə alan Kembric Universitetinin tədqiqatçıları körpələrin dinlədikləri mahnını beyinlərində necə kodladığını anlamaq üçün xüsusi alqoritmlərdən istifadə ediblər.
Nəticədə, tədqiqatçılar körpələrin uşaq mahnıları və laylalarındakı ritmin yüksələn və enən tonlarından dili öyrəndiyini ortaya çıxarmış, həmçinin disleksiya və dil inkişaf pozğunluğunun əldə edilən fonetik məlumatın işlənməsində çətinlikdən çox ritm qavrayışı ilə əlaqəli ola biləcəyini irəli sürmüşlər.
Tədqiqatçılardan professor Uşa Qosvami dil öyrənmələrinə kömək etmək üçün valideynlərin körpələri ilə mahnı oxuyaraq danışması lazım olduğunu vurğulayıb: “Valideynlər körpələri ilə mümkün qədər danışıb mahnı oxumalı və ya körpəyə yönəlmiş bu cür nitqlərdən istifadə etməlidirlər. uşaq mahnıları kimi. Bu dil öyrənmə nəticələrində fərq yaradacaq." dedi.
Araşdırmanın təfərrüatları "Nature Communications" jurnalında dərc olunub.
Eltac/Turkustan.az